Sana söyleyemediğim 17 şey..

1. Defterimden yazılar alman çok hoşuma gidiyor hatta bazen sırf bu yüzden yazıyorum.
2. Kotu bir günün ardından gelip sana sarılmak tüm yorgunluğumu alıyor.
3. Dizine yatmaktan çok hoşlanıyorum çünkü sığınabileceğim tek liman bazen orası oluyor. 
4. Bu büyük itiraf olucak ama bazen annemmişsin gibi hissediyorum.
5. Bana soğuk yaptığında dünyanın en büyük suçunu işlemiş ve tüm kapılar suratıma kapanmış gibi hissediyorum.
6. Ellerimle oynaman hoşuma gidiyor çünkü yaralarımı görüp benden iğrenmiyorsun.
7. Çiğköfteyi sevme nedenim sensin. Hatırlarsan daha biz karapurcekten taşınmadan seninle buluşup cigkofte yiyoduk bu yüzden ne zaman kötü hissetsem cigkofte yiyorum. O zamanlar boktandı ve yine bu boktanlıktan kaçıp geldiğim nokta sendin.
8. Sana bişi anlattığım zaman beni dikkatle dinleyip sanki dünyanın en büyük sorunuymuş gibi çözmeye çalıştığın zaman ağlayasım geliyo çünkü gerçekten sevildiğimi hissediyorum. Ee ne demişler en aptal sikim konuşmalar bile özel biriyle konuştuğun zaman mantikli gelir.
9. Saçımla oynamanı istiyorum çünkü bazen tek ihtiyacım olan bu oluyor ve bu benim zayıflığım.
10. Beni tebrik ettiğin zaman çok önemli bir insanmışım gibi hissediyorum. Benimle gurur duyman benim için paha biçilemez.
11. Arada oraya buraya notlar bırakman beni ağlatıyor.
12. Seninle ne kadar birbirimize söverek de anlaşsak bir gün olur da yollarımız ayrılırsa asla toplayamam gibi. gibi fazla..
13. Başına ne gelirse gelsin ne yaşarsan yasa  hep böyle dimdik güçlü durabilirmişsin gibi geliyor ama duramazsan sorun değil sol omzum her zaman senin.
14. Sözcükler her şeyi ifade edemiyor olsa da her mal gibi kendimi anlatmaya çalıştığımda beni anladığın için minnettarım. En utanç verici anlarla bile insanı rahat hissettiriyorsun. Nasıl anlatsam bilmiyorum ama yasamak için bir hevesim olmadığı zamanlarda bana nefes oluyorsun.
15. Igrenc bir insan olduğumu biliyorum. Çok dengesizim bazen aynı babama benziyorum ve bazende annemin kopyası oluyorum nasıl bir insan olduğumu bilemiyorum kendimi kaybettim ve şimdi bulamıyorum öyle ipsiz sapsız bir insanım büyük ihtimalle asla bir baltaya sap olamayacağım hayatım boyunca ciddi konuşmalardan, yüksek sesten, gergin ortamlardan kaçıp durucam. Asla bir karar verirken tek basima hareket edemiycem. Korkak doğdum ve korkak ölücem. Ve bu kadar renksizliğim içinde bana renk olduğun için hakkını ödeyemem. Eğer bişi olursa en çok sen hakkını helal et bana,sayende büyüdüm sayılır. Çocukluğumun sayılı güzel hatıralarındansın ve çocukluğumun bana emanetisin. 
16. Beraber gülüp eğlenebildiğimiz zamanları durdurup sonsuza kadar oraya sığınmak isterdim çünkü bir gülüşün tüm karanlıkları def edicek güzellikte.. Lotus çiçeği geldi şuan aklıma hani lotus üzerine konan her bir tozu temizlermiş ya aynı sen guldugunde bütün  kötü şeyleri unutmam gibi 
17. Sözlerim sana yetemez. Minnettarlığını ifade etmeye cümleler yetmez ve bazen varlığının bile bana nasıl iyi geldiğini anlatmaya zaman yetmez. Senin hayatımdaki yerin sol kalbim. Seni çok seviyorum ve kaybetmekten çok korkuyorum.Belki birlikte olamadığımız zamanlar olucak o zamanlar asla unutma ruhlarımız birbirine çok değer veriyor.Bu boktan denizimin en güzel kıyısısın. Cennet varsa orda tekrar görüşürüz belki ama yoksa da seni tanımak benim cennetimdi zaten. Kendin iyi bak, benim için.